Postup reklamace

  1. Zboží vložte do sáčku.
  2. Sáček vložte do obálky spolu s kopií faktury, aby při přepravě nedošlo k poškození obsahu.
  3. Zabalené zboží odešlete na adresu naší firmy: PLACKAcom, s. r. o., Obchodní 282, 542 25 Janské Lázně.
    V žádném případě neposílejte zboží na dobírku! V tomto případě nebude převzato! (Doporučujeme proto zboží zaslat doporučeně a pojistit na cenu zboží.)
  4. Na e-mail plackacom@gmail.com nás informujte, že zboží zasíláte zpět. V e-mailu prosím uveďte číslo objednávky i informaci, jak chcete reklamaci řešit, případně číslo účtu, pokud chcete vrátit peníze.
Po přijetí placky provedeme kontrolu zboží a budeme Vás informovat e-mailem o očekávaném termínu vyřízení.
Doba vyřízení reklamace je závislá na aktuálních časových možnostech zaměstnanců firmy.
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© PLACKAcom